WhiteWeb

Контекстна реклама

Контекстна реклама — ваші текстові рекламні оголошення, які будуть відображатися тільки на сторінках з контентом, що відповідає тематиці вашої реклами, або у результатах пошукових запитів за ключовими словами. Головне завдання контекстної реклами — стати відповіддю та рішенням для споживача, який шукає товар/послугу або переглядає тематичну інформацію.

Які ключові слова треба обрати? Як виділитися серед блоку контекстних оголошень? Яку ціну призначити за переходи по оголошенню? Відповіддю на ці запитання стануть послуги нашої студії.

 

Аналіз конкурентного середовища та споживчих інтересів

На цьому етапі ми проводимо аналіз за кількома напрямками: вивчаємо рекламну активність ваших конкурентів, переглядаємо існуючі контекстні рекламні повідомлення у вашому сегменті, складаємо список найбільш відвідуваних та рейтингових ресурсів для розміщення.
 

Аудит сайту вашої компанії

У більшості випадків, розробляючи рекламні повідомлення, агентства намагаються досягти максимальної кількості переходів на сайт, але забувають про зміст сторінок. Від того, наскільки зручний сайт вашої компанії, як представлено товар, чи швидко можна зробити покупку, залежить, чи зробить користувач покупку. Ми проаналізуємо стан вашого сайту та запропонуємо варіанти щодо його поліпшення, підвищення ефективності.
 

Розробка матеріалів та рекламних повідомлень

Після аналітичної роботи починається творчий етап. Ми не запропонуємо вам тривіальне оголошення, яке загубиться серед подібних навіть на топової позиції. Наше завдання — показати і довести споживачеві, що ви — найкращі. Крім комунікаційних повідомлень, ми також працюємо над ключовими словами, розробляємо теми для матеріалів, які будуть ціаві вашій аудиторії.
 

Оптимізація бюджету

Одна з основних переваг контекстної реклами — гнучкість налаштувань, що стосується географії, часу, стратегії показів та оплати. Працюючи з провайдерами контекстної реклами (Google AdWords, Яндекс.Директ та ін.), рекламодавці самі призначають допустиму вартість за перехід, оплачуючи послуги за моделлю CPC (Cost Per Click). Також їм доводиться брати участь у торгах по кожному ключовому слову, одночасно намагаючись підвищити CTR (Click Through Rate, клікабельность) оголошення, щоб отримати краще місце у контекстної видачі. Разом з вами ми визначимо найбільш ефективну і найменш витратну стратегію розміщення.
 

Контроль та аналіз ефективності

Контекстна реклама вважається одним з найшвидших інструментів по віддачі вкладених інвестицій. Але він може бути ще більш ефективним завдяки постійному моніторингу та контролю. Через тиждень після розміщення ви зможете оцінити перші результати, тим часом, як ми будемо працювати над їх поліпшенням. Змінюючи налаштування кампанії і відмовляючись від недієвих параметрів, ми зможемо досягти мети ще швидше.

 

Давайте разом підберемо ключові слова до вашого клієнта☺